onsdag 4 april 2012

Rosa Rosor

Idag blir det några bilder från vårt badrum.

Mitt symaskinsunderede hittade jag på en auktion, jag missade dock sjäkva utropningen av det, men när jag skulle åka hem stod det fortfarande kvar, det hade tydligen inte blivit sålt så det fick bli mitt, väldigt billigt. Ja, ibland ska man ha tur!
Jag har inte gjort någonting med det förutom spikat dit några plankor, det var vitmålat och har förmodligen stått ute i många år, perfekt slitning enligt mig.

En bukett färska rosor skulle man alltid ha hemma!

1 kommentar:

  1. Det är underbart med färska blommor! Det vill man helst ha varje vecka. Nästa gång jag kommer ner till vårt blomstertorg, ska jag köpa några ranunkler med mig hem :o)
    Hoppas att du har haft en härlig påsk!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera