tisdag 22 november 2011

Tiden räcker inte till..

Jag har inte slutat blogga, de är vad man kan tro om man ser mina glesa uppdateringar.. Jag har liksom bara fullt upp med att vara tvåbarnsmamma just nu:) Men jag ska bättra mig, jag lovar!
Jag har börjat julpynta lite smått här hemma och fick till två lingonkransar häromdagen, inte illa.

Jag ser att många är i full gång med julpyntet, de är så mysigt att kika runt och få så fin inspiration. Det är verkligen en härlig tid vi har framför oss nu om du frågar mig, men många upplever juletiden som stressig och jobbig, vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka gulliga ungar du har!
    Bra att allt är väl, ta den tid du behöver, blogga ska vara kul!

    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Visst e det en härlig tid vi har framför oss.. Pyssel, bak, umgås med familj & vänner :) Söta barn du har :) Kram Tilda

    SvaraRadera