onsdag 30 november 2011

Egentid




Mellan alla dessa blöjbyten, matningar, spyor med Malte plus lek och underhållning med Melker och allt annat som hör vardagen till.. (Jag klagar inte, allt är underbart) Fick jag iallafall lite tid över för mig själv igårkväll. Den halvtimmen spenerade jag framför brasan med nya Jul Magasinet. De va så skönt att bara kunna sitta ner en stund och drömma och fantisera. Jag älskar jultiden, men jag hinner inte riktigt få in all julkänsla, så jag får helt enkelt drömma mig bort i tidningar och framförallt att kika på alla fantastiska bloggar.

3 kommentarer:

  1. på de bilderna du visar har du det fint och juligt tycker jag, less kan vara more....kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har ett kul, full rulle hemma hos dig! Skönt med lite egentid, så mysigt det är där framför brasan!

    kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det bra att vi har bloggarna och inredningstidningarna, mycket inspiration att ösa ur!

    SvaraRadera